Porpal Oy
(Y-tunnus 0999413-6) toimii tuotteiden myyjänä.
Porpal Oy myy
tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkiläille sekä yrityksille ja
organisaatioille.
TOIMITUSTAVAT
Nouto postista tai matkahuollosta.
Toimitus
Postiin on mahdollista, jos toimitus
painaa alle 35 kg. Kun
toimitustavaksi on valittu nouto Postista, asiakas saa tilauksen
saapumisesta ilmoituksen kirjeitse.
Posti säilyttää
tuotteita veloituksetta 2 kalenteriviikkoa niiden saapumisesta,
minkä jälkeen paketti palautuu lähettäjälle. Matkahuollon kautta
toimitettavien lähetysten enimmäispaino on 55kg, suurempien
lähetyksien kuljetustavasta sovitaan asiakkaan kanssa.
TOIMITUSKUSTANNUKSET
Tuotteet toimitetaan rahtivapaasti. Rahtivapaa toimitus koskee
ainoastaan Manner-Suomeen toimitettavia tilauksia. Mikäli tuotteita
tilataan Ahvenanmaalle, saaristoalueille tai ulkomaille, tulee
asiakkaan ottaa ensin yhteyttä Porpaliin, josta varmistamme onko
toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia.
TOIMITUSAIKA
Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti
3-10 päivää. Lähetämme tavarat heti seuraavana arkipäivänä kun maksu
tilisiirtona on tullut tilillemme Kosken Osuuspankkiin tai asiakas
on lähettänyt Porpal Oy:n sähköpostiin maksetun laskun
arkistointitunnuksen. Mikäli tuotteen käsittely- ja toimitusaika
jostain syystä viivästyy, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian.
TILAAMINEN
Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa nimi, osoite,
sähköpostiosoite ja/tai puhelinnumero, tilattavien tuotteiden
tuotenumero- tai tuotenimi , tilausmäärä ja toimitustapa. Asiakas
sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä kulloinkin voimassa
oleviin sopimus-, tilaus- ja toimitusehtoihin, jotka koskevat
toimituksia. Sitova
kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on jättänyt tilauksen.
Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostilla tai
puhelimitse. Porpal Oy asiakasrekisteri on luottamuksellinen ja
Porpal Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta tietoja eteenpäin muille
osapuolille.
Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa
erissä - esim. huonosta saatavuudesta johtuen. Porpal
Oy:n vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai
maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja
etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen. Kaikki Porpal Oy:n
myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Mikäli asiakas ei
hyväksy tuotetoimituksen sisältöä, tulee tuote palauttaa 14 päivän
kuluessa. Ennen palautusta tulee asiakkaan olla yhteydessä Porpaliin tarkkojen
palautusohjeiden saamiseksi. Selvissä tuote- tai
hintavirhetapauksissa Porpal Oy voi vedota erehdykseen, esimerkiksi
jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi
pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.
HINNAT
Hinnat sisältävät arvonlisäveron sekä rahtikulut. Selvissä
hintavirhetapauksissa Porpal Oy voi vedota erehdykseen, esimerkiksi
jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi
pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.
TOIMITUS
Porpal Oy toimittaa tuotteitaan asiakkailleen rahtivapaasti Postin
tai Matkahuollon välityksellä. Tuotepalautuksissa asiakkaan tulee
säilyttää palautusasiakirjat ja postin kuittikopio/seurantanumero.
Tavaran kuljetuksen aikana asiakkaalta takaisin Porpal Oy:lle on
asiakas tai posti vastuussa mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa
kuljetuksen aikana.
MAKSUEHDOT
Tuotteet maksetaan joko ennakkomaksuna tai posti- tai
bussiennakolla. Ennakkolaskulla maksettaessa se lähetetään asiakkaan
sähköpostiosoitteeseen, ellei toisin ole asiakkaan kanssa sovittu.
Asiakas voi maksaa ennakkolaskun normaalisti oman (verkko)pankkinsa
kautta. Tilaus astuu voimaan, kun ennakkomaksu tilisiirtona on
tullut tilillemme Kosken Osuuspankkiin tai asiakas
on lähettänyt Porpal Oy:n sähköpostiin maksetun laskun
arkistointitunnuksen. Hintamme sisältävät ALV:n 24%.
PALAUTUSOIKEUS
Tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus. Edellytämme
palautettavan tuotteen olevan virheetön ja jälleenmyyntikelpoinen.
Asiakkaan tulee palauttaa se alkuperäisessä myyntipakkauksessa hyvin
pakattuna ilman ylimääräisiä merkintöjä. Erikoistilauksesta
valmistettuja tai asiakasta varten räätälöityjä tuotteita emme ota
palautuksena vastaan. Jos
asiakkaan saama tuote on rikki tai viallinen tai tuote on väärä,
vastaa tavarantoimittaja korvaus- tai palautuskustannuksista. Mikäli
tuotteessa tai toimituksessa ilmenee virheitä, on siitä otettava
välittömästi yhteyttä Porpaliin, jotta voimme sopia tuotteen
korjaamisesta, korvaamisesta tai palauttamisesta.
TAKUU
Tuotteillamme on valmistajan tai maahantuojan normaali takuu. Takuun
antaja vastaa tuotteen virheettömyydestä, toiminnasta ja muista
sille asetetuista laadullisista kriteereistä. Takuuaika lasketaan
alkuperäisestä ostopäivästä ja takuu on voimassa, jos tuote normaali
käytössä tai asennettaessa menee rikki ja voimme todeta siinä
materiaali- tai valmistusvirheen. Korjaamme vioittuneen tuotteen tai
vaihdamme uuteen vastaavaan tuotteeseen. Tarkemmat takuuehdot tulee
tarkistaa joko tuotteen mukana toimitetusta takuuehdoista tai
suoraan tuotteen valmistajalta. Takuun aikana tehdyt korjaukset,
vaihdot tai muut toimenpiteet eivät pidennä tai lyhennä takuuta.
Asiakkaan tulee noudattaa tarkasti teknisten laitteiden käyttö- ja
asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet sekä
ohjeiden mukaisessa käytössä syntyneet viat. Takuu ei kata tuotteen
ohjeiden vastaisesta käytöstä syntyneitä vikoja. Takuu ei korvaa
mahdollisesta viallisesta tuotteesta johtuvia välillisiä vahinkoja,
normaalissa käytössä kuluvia kuluvia osia, ulkopuolisen korjaamon
kustannuksia eikä elinkeinotoiminnalle mahdollisesti aiheutuneita
tappioita. Huolto- ja
palautusjärjestelyt tulee aina sopia Porpal Oy:n kanssa ennen
tuotteen palauttamista, jotta voimme omalta osaltamme varmistaa
asian moitteettoman hoidon.
Kuljetusvauriot
Jos huomaat, että lähetyksesi on vaurioitunut matkalla,
tee siitä vahinkoilmoitus heti paikan päällä (Matkahuollon ja Postin
henkilökunta opastaa sinua).
|